Մարտի 16-ից 20-ը

IMG_0465 Մարտի 16 Սաների ընդունում բակում ՝Բարի լույսի ծափխաղ բակում.

  • Միջավայրի խնամք բակում.
  • Խաղ բակում. «Ով առաջինը բակում կգտնի այսինչը» այլընտրանքային մարմնամարզություն կամ մկանների արթնացում

1-ին քայլ. Դաստիարակը փնտրում է ոչ այնքան նկատելի առարկա կամ որևէ այլ բան, սաներին հավաքում է նույն տեղում և առաջարկում գտնել այն.2-րդ քայլ Առաջարկում է բակում գտնել առարկան, որն ինչ- որ նպատակով է գործածվում. 3-րդ քայլ Գտնել այն առարկաները, որոնք բակում չպիտի լինեին և պատճառաբանել, թե ինչու չպիտի լինեին. 4-րդ Գտնել այն առարկաները, որոնք բակում պիտի լինեն, բայց ոչ ճիշտ տեղում են, այդտեղ պիտի չլինեին: Խմբասենյակում

  1. Ներկա-բացակա էկրանին — ներկան նշում են «ժամացույց» բառով:
  2. Բույսերի, միջավայրի խնամք, օդափոխում Երգ «Զմփիկ-զմփիկ, Զարկ բոլոճիկ, Զնկլիկ որոճ»
  3. Նախաճաշ
  4. Խաղ- «Խաշիլ ճաշ», «Գիշեր, ցերեկ»
  5. Կազմում ենք նախադասություններ
  6. Մաթեմատիակա բանավոր հարցում կարգային անցումով 1-20-ը
  7. ճաշ
  8. Նկարում ու գրում ենք ձու
  9. Ապլիկացիոն աշխատանք «Ճուտիկ»
  10. Հետճաշիկ
    17․03․2015
    Սաների ընդունում բակում ՝Բարի լույսի ծափխաղ բակում.

    • Միջավայրի խնամք բակում.
    • Խաղ բակում. «Ով առաջինը բակում կգտնի այսինչը» այլընտրանքային մարմնամարզություն կամ մկանների արթնացում

    1-ին քայլ. Դաստիարակը փնտրում է ոչ այնքան նկատելի առարկա կամ որևէ այլ բան, սաներին հավաքում է նույն տեղում և առաջարկում գտնել այն.2-րդ քայլ Առաջարկում է բակում գտնել առարկան, որն ինչ- որ նպատակով է գործածվում. 3-րդ քայլ Գտնել այն առարկաները, որոնք բակում չպիտի լինեին և պատճառաբանել, թե ինչու չպիտի լինեին. 4-րդ Գտնել այն առարկաները, որոնք բակում պիտի լինեն, բայց ոչ ճիշտ տեղում են, այդտեղ պիտի չլինեին: Խմբասենյակում

    • Ներկա-բացակա էկրանին — ներկան նշում են «ժամացույց» բառով:
    • Բույսերի, միջավայրի խնամք, օդափոխում
    • Երգ կրկնում ենք անցած երգերը
    • նախաճաշ
    • Պատրաստվում ենք փետրվարիկին /երգ, բանաստեղծություն, հանելուկ, շուտասելուկ․․․/
    • Ածիկ ցանելու նախապատրաստական աշխատանքներ
    • Նկարում ենք արև և նրան բնութագրող բառեր ենք գրում
    • Մաթեմատիկա -աշխատանք smart ծրագրով/
    • բանաստեղծություն ենք կարդում
    • հետճաշիկ

    • 18․03․2015
    • Սաների ընդունում բակում ՝Բարի լույսի ծափխաղ բակում.1-ին քայլ. Դաստիարակը փնտրում է ոչ այնքան նկատելի առարկա կամ որևէ այլ բան, սաներին հավաքում է նույն տեղում և առաջարկում գտնել այն.2-րդ քայլ Առաջարկում է բակում գտնել առարկան, որն ինչ- որ նպատակով է գործածվում. 3-րդ քայլ Գտնել այն առարկաները, որոնք բակում չպիտի լինեին և պատճառաբանել, թե ինչու չպիտի լինեին. 4-րդ Գտնել այն առարկաները, որոնք բակում պիտի լինեն, բայց ոչ ճիշտ տեղում են, այդտեղ պիտի չլինեին: ԽմբասենյակումՄիջավայրի խնամք բակում.Խաղ բակում. «Ով առաջինը բակում կգտնի այսինչը» այլընտրանքային մարմնամարզություն կամ մկանների արթնացում
    • Նախաճաշ
      • Ներկա-բացակա էկրանին — ներկան նշում են «ժամացույց» բառով:
      • Խմոր ենք պատրաստում
      • ածիկ ենք ցանում
      • երգի ուսուցման տեսահոլովակ ենք նկարահանում
      • Ճաշ
      • «Ծիտը» հեքիաթի քննարկում
      • լավաշ ենք թխում
      • մաքրում ենք խմբասենյակը
      • Պատրաստվում ենք Փետրվարիկին
      • հետճաշիկ

      • 19․03․2015

      • Սաների ընդունում բակում ՝Բարի լույսի ծափխաղ բակում.1-ին քայլ. Դաստիարակը փնտրում է ոչ այնքան նկատելի առարկա կամ որևէ այլ բան, սաներին հավաքում է նույն տեղում և առաջարկում գտնել այն.2-րդ քայլ Առաջարկում է բակում գտնել առարկան, որն ինչ- որ նպատակով է գործածվում. 3-րդ քայլ Գտնել այն առարկաները, որոնք բակում չպիտի լինեին և պատճառաբանել, թե ինչու չպիտի լինեին. 4-րդ Գտնել այն առարկաները, որոնք բակում պիտի լինեն, բայց ոչ ճիշտ տեղում են, այդտեղ պիտի չլինեին: ԽմբասենյակումՄիջավայրի խնամք բակում.Խաղ բակում. «Ով առաջինը բակում կգտնի այսինչը» այլընտրանքային մարմնամարզություն կամ մկանների արթնացում
        • Ներկա-բացակա էկրանին — ներկան նշում են «ժամացույց» բառով:
        • նախաճաշ
        • տոնում ենք Փետրվարիկը
        • ճաշ
        • աշխատանք գիրք-տետրերով
        • խաղում ենք ավազե խաղահրապարակում
        • հետճաշիկ
Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s