Օրվա աշխատանքային նախագիծ

19.09.2017
Ընդհանուր պարապմունք

Մաթեմատիկա — Առարկաների տարածական առնչություններ.
Աջ-ձախ-մեջտեղ, վերև-ներքև, ներս-դուրս, վրա-տակ
Մայրենի- Ներկա բացական անել սուր սար բառակապակցությունով

Սովորել «ԼՈՒՍԱԲԱՑԻՆ»բանաստեղծությունը

ԼՈՒՍԱԲԱՑԻՆ
(Ժողովրդական)
— Ծուղրուղո՜ւ.
Աքլորը զիլ կանչեց թառին.
— Ճի՛կ-ճի՛կ, ճի՛կ-ճի՛կ,
Զարթնեց մթնում ծիտը ծառին։

Ծուղրուղո՜ւ.
Խոսեց ծեգին երկրորդ բերան.
— Հո-հո՜, հո-հո՜,
Նախիրն արդեն հանդը տարան։

— Ծուղրուղո՜ւ.

Լույսը բացվեց երրորդ կանչին.
— Վո՛ւյ-վո՛ւյ-վո՛ւյ-վո՛ւյ,
Նստեց նանը տեղի միջին։

Ընտրովի մաթեմատիկա- տրամաբանական խնդիրների լուծում, քննարկում
1. Քանի՞ քառակուսի կա նկարում:?
12

2. Նկարում ո՞ր երկրաչափական պատկերը չկա։

4564

ա․ ուղղանկյուն                        բ․ քառակուսի

գ․ շրջան                                     դ․ եռանկյուն

ե․ նշված բոլոր պատկերները կան

  1. Դ ու ունես վեց փայտիկ, մեկը կիսեցիր։ Քանի՞ փայտիկ ունեցար։

Տեխնոլոգիա- Պատրաստում ենք տնակ երկրաչափական պատկերներով:

20.09.2017
Լող- լողում ենք դպրոց-պարտեզի փակ լողավազանում
Մաթեմատիկա- բանավոր հարցում, աշխատանք smart ծրագրով
Սովորել հայկական ժողովրդական երգ. «Դան, դան, դանեդան»
Կրկնել բանաստեղծությունը` խաղալով.
«ԼՈՒՍԱԲԱՑԻՆ»

22.09.2017

Ներկա բացական անել սուր սար բառակապակցությունով

Կրկնել «ԼՈՒՍԱԲԱՑԻՆ» բանաստեղծությունը
Պատրաստվել ճամփորդությանը:
Սովորում ենք շախմատի խաղաքաերի քայլերը:

 

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s