Ձմեռային ուսումնական ճամբարը սկսված է

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Այսօր մեր առաջին օրն էր: Ես չէի կարոտել դպոցը, բայց կարոտել էի ընկեր Տաթևին: Օրը սկսեցինք ընդհանուր պարապմունքով. երգեցինք, պարեցինք, մարզվեցինք, արտասանեցինք:
Մարմնակրթության ժամին խաղեր խաղացինք, հինգ տարեկաններին ներկայացրինք Հ.Թումանյանի «Խոսող ձուկը» հեքիաթը, իսկ վերջում հեծանիվ վարեցինք:

Աշոտ Զոզանյան

Այսօր ճամբարի առաջին  օր ն էր: Ես շատ  ուրախ եկա  դպրոց :Մենք գնացիք մարմնակրթություն  արեցիք, հետո գնացինք երեխաների համար Հովհաննես Թումանյանի Խոսող ձուկը հաքիաթը ներկայացրեցիք : Հեծանիվ վարեցինք, հաց կերանք , մուտքագրեցինք մեր օրվա մասին:

   Մանե Հովհաննիսյան

Այսօր դպրցում ճամբարի առաջին օրն էր: Մենք ընդհանուր պարապմունք արեցինք, որի ընթաթքում  պարեցինք, արտասանեցինք, մարզվեցինք և երգեցինք:
Ընկեր Տաթևը մեզ համար կազմել էր նախքագիծ, որ պետք է գիրք կարդայնք և պատմեինք ընկեր Գոհարի խմբի սովորողների համար:
Նրանք ընտրեցին մեր թվարկած հեքիաթներից մեկը՝ Խոսող ձուկը:
Ես և Հակոբը կարդացինք հեքիաթը և հարցեր տվեցինք նրանց: Հետո մենք հեծանիվ վարեցինք: Ինձ մոտ վարելը լավ չէր ստացվում: Մի քանի անգամ
փորձեցի- փորձեցի և վերջապես վարժվեցի:
Մենք հեծանիվները տեղը դրեցինք և գնացինք հաց ուտելու: Դասարանում գրեցինք,  թե ինչ ենք արել այսօր:

Իրինա Բաբայան

Այսօր ճամբարի առաջին օրն էր: Ես արձակուրդներին շնորհավորել էի ընկեր Տաթևի Ամանորը, դրա համար այսօր չշնորհավորեցի: Հորեղբայրս ինձ և եղբորս համար գնել էր խաղալիքներ:  Իմ համար գնել էր ատրճանակ,  իսկ եղբորս համար՝ Բեթմեն: Ես ատրճանակով հարվածում էի եղբորս:Մենք հինգ տարեկաների համար հեքիաթ կարդացինք, մարզանք արեցինք,  ընկեր Գոհարը մեզ համար դրեց մեր կարդացած հեքիաթի մուլտֆիլմը:

 

Հակոբ Սոսյան

Այսօր իմ մայրիկն ինձ շուտ արթնացրեց: Ես գնացի հագուստս  հագա, հաց կերա և եկա դպրոց: Ես ընկեր Տաթևին շատ էի կարոտել: Հետո մենք ընդհանուր պարապմունք  արեցինք, որտեղ տարբեր երգեր երգեցին:  Հետո մենք գնացինք դասարան:  Ընկեր Տաթևը նախագիծ էր գրել, որ մենք

ընկեր Գոհարի դասարանի սովորողների համար տարբեր հեքիաթներ պետք է  կարդանք:  Այսօր կարդացինք  Հ.Թումանյանի  Խոսող ձուկը: Հետո գնացինք մարմնակրթության.  վազեցինք, մարզվեցինք, խաղացինք: Հաց ուտելու ժամանակ  շատ-շատ համեղ ուտելիքներ կերանք: Մենք շատ ուրախացանք, որ վերջում հեծանիվ  վարեցինք:

Ալեքս Բալասյան 

Ես այսօր ուրախ եկա դպրոց, քանի որ կարոտել էի իմ սիրելի ուսուցիչներին և իմ ընկերներին: Միասին երգեցինք, պարեցինք , արտասանեցինք: Դրանից հետո մարմնակրթություն արեցինք:
Խոսող ձուկը հեքիաթը կարդացինք, պատմեցինք  5 տարեկաների համար: Նախաճաշելու ց հետո սկսեցինք հեծանիվ վարել, հիմա էլ համակարգչով մուտքագրում ենք մեր այսօրվա մասին:

Գայանե Բալաբանյան

Այսօր մենք 5 տարեկանների համար կարդացինք Հովհաննես Թումանյանի «Խոսող ձուկը» հեքիաթը: Երեխաները շատ-շատ ուրախացան և հարցերին լավ պատասխանեցին: Հետո ուզեցինք Խոսող ձկան մուլտֆիլմը դիտել:
Դրանից հետո գնացինք մարմնակրթություն արեցինք: Այնտեղ մի լավ խաղեր խաղացինք,  հեծանիվ վարեցինք:
Երբ եկանք դասարան, սկսեցինք մեր օրվա մասին գրել:

Արաքսյա Գրիգորյան

Այսօր ես կպատմեմ ինչ եմ արել դպրոցում:
Մարմնակրթություն արեցինք, նախաճաշ արեցինք, հեծանիվ վարեցինք, հեքիաթ պատմեցինք` Հ. Թումանյան «Խոսող ձուկը»:

Անգելինա Ղազարյան

Արձակուրդի ժամանակ ես կարոտել էի իմ դպրոցը, իմ ընկեր Տաթևին, իմ ընկերներին և բոլոր ուսուցիչներին:
Այսօր եկա դպրոց, գնացինք 5 տարեկանների մոտ: Այնտեղ մի հեքիաթ կարդացինք` «Խոսող ձուկը»:
Ես այնտեղ զվարճացա, այդ հեքիաթի մուլյտֆիլմ դիտեցինք:
Ինձ շատ դուր եկավ: Մենք այսօր ընկեր Տաթևի հետ մարմնամարզություն արեցինք, հեծանիվ վարեցինք:

Մարիամ Մկրտչյան

Оставьте комментарий